Stimaţi oaspeţi,
Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat la HOTE B4 și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră. Regulamentul se aplică tuturor oaspeților, care îl acceptă prin însuşi faptul cazării lor în hotel şi trebuie să i se conformeze fără limite sau rezerve.
Prezentul regulament are ca obiectiv stabilirea conditiilor de sedere a turistilor In incinta hotelului.
El se aplica tuturor turistilor, care Il accepta prin Insusi faptul cazarii lor In hotel si trebuie sa i se conformeze fara limite sau rezerve.
Pentru a ne putea duce la indeplinire aceste dorinte in asa fel incat sa reveniti la noi cu placere de nenumarate ori, va rugam sa luati la cunostinta si sa respectati cu strictete urmatoarele reguli de ordine interioara:
I. Tarife
Tarifele HOTELULUI B4 difera in functie de tipul de camera pentru care optati, disponibilitate, perioada si de numarul de persoane din camera.O sedere mai mica de 24 de ore este tarifata la pretul unei zile intregi;
- pentru copiii sub 2 ani există posibilitatea oferirii, în limita disponibilității, a unui pătuț. Vă rugăm să ne comunicaţi atunci când faceţi rezervarea dacă aveţi nevoie de un pătuţ pentru copil pentru a vă putea onora, în limita disponibilității, solicitarea;
- Copiii cu varste cuprinse intre 0-7 ani beneficiaza de gratuitate,atata timp cat se folosesc paturile existente in camera .
- Copiii cu varste cuprinse intre -.7-17 sunt taxati la pretul de 50 lei pe noapte cand se folosesc paturi suplimentare
II.Politica de rezervare
Rezervarea unei camere se solicita prin completarea formularului de rezervare din cuprinsul site-ului, telefonic, prin e-mail sau walk-in. Rezervarea devine ferma din momentul confirmarii de catre client a ofertei de pret transmise.
- Cazarea in hotel se face la receptie prin prezentarea actului de identitate al clientului, necesar pentru inregistrarea In sistemul de gestiune hoteliera si pentru a se elibera CARTELA/codul de acces aferent camerei rezervate.
- Achitarea tuturor costurilor aferente cazarii si serviciilor solicitate se va face la receptie In momentul sosirii. Din momentul preluarii CARTELEI/codului de acces de la receptie, turistul raspunde pentru camera in care se cazeaza.
- in cazul in care se doreste efectuarea platii la sfarsitul sejurului, se va constitui obligatoriu un depozit pe card sau numerar pentru perioada si serviciile de cazare solicitate.
III.Politica de anulare
- Orice anulare PARTIALA sau TOTALA a serviciilor comandata de beneficiar trebuie facuta in scris cu minim 24 de ore inainte de data cazarii.
- Anularea rezervarii de catre turist se poate face la adresa de e-mail OFFICE@HOTELB4.RO sau la numerele de telefon: +4057/658.846 /
- Aceasta politica de anulare se aplica pentru toate rezervarile, exceptie facand cazurile in care a fost comunicata de catre HOTELB4 o alta politica de anulare aplicabila, in mod explicit si in scris.
IV.Politica de check-in si check-out
- Cazarea se face incepand cu orele 15:00-21.00/
- In cazul in care doriti sa va cazati inainte de orele 15:00, acest lucru va fi posibil DOAR daca camerele sunt gata .
- Eliberarea camerei (check-out ) are loc intre orele 07.00-11.00.
- Dupa aceste ore vor fi impuse costuri suplimentare .
- Orele 11.00-12.00- 15% din valoarea cazarii pe 24 ore
- Orele 12.00-13.00-25% din valoarea cazarii pe 24 ore
- Ore;e 13.00-15.00 -75% din valoarea cazarii pe 24 ore
- Clientii hotelului care elibereaza camerele pana la orele 12.00 pot lasa bagajele la receptie, intr-un spatiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore, fara costuri suplimentare.
V.Reguli de ordine interioara in hotel
- Pe perioada sederii in HOTEL B4, turistii au obligatia de a pastra curatenia utilizand cosurile de gunoi amplasate in hotel.
- Nu este permis nudismul sau orice forma de exhibitionism in cadrul hotelului.
- Deteriorarea de catre turisti a oricarui obiect din inventarul Hotelului B4 atrage raspunderea materiala a acestora privind achitarea daunelor la valorile existente in lista obiectelor din inventar.
- Hotelul B4 nu percepe taxa pentru Internet si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele defectiuni sau lipsei sporadice a semnalului cauzate de furnizorul de internet sau a suprautilizarii acestuia de catre turisti.
- Hotelul dispune de parcare proprie, supravegheata video, in limita a 7 locuri.
- Hotelul B4 nu isi asuma raspunderea pentru eventualele probleme aparute (furtul din/de masini, avarieri datorate manevrelor gresite, etc.).
- HOTEL B4 nu isi asuma responsabilitatea pentru furturile din incinta.
VI.Reguli de ordine interioara in camere
- Hotel B4 furnizeaza serviciul de curatenie gratuit de luni pana duminica, dupa ora 8:00, in camerele care nu prezinta semnul “DO NOT DISTURB”.
- Conform Capit. CRITERII GENERALE din OMT 65/2015 privind clasificarea structurilor de primire turistice, lenjeria si prosoapele se schimba la 2/3 zile. In caz de forta majora puteti face cerere la receptie pentru schimbarea lenjeriei/prosoapelor.
- Clientilor le este interzis sa foloseasca prosoapele sau lenjeria pentru: sters parul vopsit, pentru demachiat, curatat incaltamintea, geamantanele, pardoseala etc. Prosoapele se vor folosi pentru uz corporal. Daca vor fi identificate prosoape sau lenjerie deteriorate de utilizarea necorespunzatoare a turistului, acestea se vor imputa ca dauna si se vor achita de catre turistul raspunzator. In caz contrar, Hotelul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea camerei turistului si a face evacuarea acestuia fara restituirea contravalorii serviciilor achitate.
- Produsele MINI-BAR se achita la receptie.
- Nu este permisa folosirea aparaturii electrocasnice in camerele hotelului (cuptor cu microunde, expresor, filtru de cafea, fierbator, etc).
- Clientii hotelului trebuie sa pastreze linistea astfel incat sa nu deranjeze alti turisti in intervalul orar 22:00-8:00;
- Clientii hotelului trebuie sa anunte persoanele care vin in vizita si nu sunt cazate in Hotel B4; intrarea acestora in hotel se va face doar in urma legitimarii la receptia Hotelului;
- clientii hotelului nu trebuie sa lase copiii nesupravegheati in niciunul dintre spatiile Hotelului; orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiilor in incinta Hotelului B4, nu este responsabilitatea noastra ci a persoanelor care insotesc copiii si sunt insarcinate de supravegherea acestora;
- clientii hotelului trebuie sa anunte cat de repede posibil orice defectiune a aparatelor sau instalatiilor din dotarea Hotelului;
- Orice accident produs ca urmare a utilizarii necorespunzatoare a obiectelor din dotare sau a utilizarii facilitatilor hotelului fara respectarea normelor de Securitate corespunzatoare acestora, nu este responsabilitatea noastra.
- Sunt interzise: prepararea alimentelor si consumul acestora in camera.
- este Interzis accesul cu consumatori electrici: resouri, radiatoare, fIerbatoare in Hotel.
- Este interzis fumatul în camera si in celelalte spatii ale Hotelului B4, cu exceptia spatiilor special amenajate din incinta hotelului;
- In cazul declansarii alarmei de incendiu din cauza fumatului in incinta hotelului ,contravaloarea taxei este de 1000 lei .
- Se interzice cu desavarsire introducerea in Hotel de armament, arme albe sau substante lacrimogene. Conform legislatiei romane consumul sau comercializarea de substante halucinogene sau psihotrope este interzis si se pedepseste;
- Gunoiul si resturile menajere se vor depozita in sacii menajeri din cosurile de gunoi amplasate in camera sau spatiile special amenajate pentru depozitarea gunoiului;
- Nu aruncati in WC obiecte care ar putea conduce la avarierea statiei de colectare a reziduurilor;
- Predarea CARTELEI la receptie dupa expirarea perioadei rezervate se va face pana cel tarziu la ora 11:00 AM, dupa ce s-a realizat verificarea camerei de catre personalul de serviciu al Hotelului;
- Nu vor fi acceptate in restaurant, si receptie persoanele imbracate in halat, costum de baie, maiou si sort si incaltate cu slapi.
- – nu este permis a se aduce în complexul hotelier obiecte/bunuri care emit un miros persistent şi deranjant;
- – nu este permis a se aduce în hotel/restaurant mâncare sau băuturi din afara hotelului;
- – părinții, tutorii sau însoţitorii sunt responsabili pentru acţiunile minorilor şi se obligă să aibă grijă de ei, respectiv că se comportă civilizat şi nu deranjează alţi oaspeţi ai hotelului;
- – vă rugăm să informaţi personalul recepţiei sau al restaurantului cu privire la orice alergie sau intoleranţă la vreun aliment;
Oaspeți suplimentari
Puteți primi musafiri sau oaspeți în cameră, aceștia fiind obligați să se înregistreze la recepție, prin completarea fișei de cazare și să achite diferențele de tarif.
Dress Code
Hotel B4 nu practică un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.
Nu vor fi acceptate în restaurant, recepția Hotel B4 persoanele îmbrăcate în halat, costum de baie, maiou și șort și încălțate cu șlapi.
Modalităţi de plată
Pentru plata serviciilor HOTEL B4 sunt acceptate cărţile de credit (Visa, Mastercard, Maestro, American Express), plată numerar (RON) sau transferul bancar ,precum si cardurile de vacanta Up,Sodexo,Edenred.
În acest ultim caz, vă rugăm să prezentați la cazare OP-ul vizat de bancă. Factura se emite la prezentarea acestuia.
În afara contractelor deja încheiate, vă informăm că plata sau preautorizarea cardului se face integral în momentul cazării (check-in-ului).
Animalele de companie
Regula generală nu permite cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale.
Transfer aeroport/hotel/aeroport –nu este disponibil
Fumatul
Fumatul tradițional şi ţigara electronică nu sunt permise în incinta Hotel B4 , conform legislaţiei aplicabile în vigoare (Legea 349/2002 modificată şi completată prin Legea 15/2016).
Hotel B4 are amenajate spaţii pentru fumători în aer liber. Vă informăm că în fiecare cameră există senzori de detecție care detectează fumul de ţigară şi declanşează alarma de incendiu.
VIII.Program servicii:
- Micul dejun poate fi servit intre orele 8:00-10:00 de luni pana duminica . Persoanelor care doresc un mic dejun intarziat sau in camera, le putem oferi un meniu personalizat sau sandvisuri ambalate corespunzator, DOAR in urma unei cereri specifice in acest sens.
.
IX.Sesizari si reclamatii
- Reclamatiile privind calitatea serviciilor turisitice prestate se vor face pe loc, in perioada sederii turistilor in hotel.
- Reclamatiile facute sub orice formă dupa plecarea turistilor nu vor fi luate in considerare.
- HOTEL B4 se obliga sa rezolve orice reclamatie primita de la clienti in legatura cu seviciile prestate la locul situarii structurii hoteliere in maximum 24 de ore de la momentul formularii acesteia.
- Hotel B4 isi rezerva dreptul de a anula rezervarile efectuate, in caz de forta majora sau alte circumstante care impiedica hotelul sa functioneze, cu 48 de ore inainte de data sederii, fara sa fie raspunzator pentru relocarea oaspetilor sau pentru suportarea oricarei cheltuieli aferente rezervarii anulate.
- Acest regulament vine in intampinarea asteptarilor oaspetilor nostri. in cazul nerespectarii lui, ne rezervam dreptul interzicerii accesului in incinta Hotelului sau evacuarea din Hotel a turistilor in cauza.
- Consideram ca, orice oaspete in momentul accesarii oricarui serviciu oferit de catre Hotel B4 are posibilitatea reala de a se informa, si in consecinta se poate spune ca a luat cunostinta de termenii si conditiile mai sus mentionate si le-a acceptat tacit.
Ne rezervăm dreptul de a denunta organelor competente , situatiile aparute in următoarele cazuri:
- au părăsit incinta hotelului, fără să plătească pentru serviciile HOTEL B4 de care au beneficiat;
- au produs degradări sau distrugeri;
- au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la recepție;
- nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.
- Hotel B4 se obliga sa rezolve orice reclamație primită de la oaspeți în legătură cu seviciile prestate la locul situării structurii hoteliere în timp eficient din momentul formulării acesteia. Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești din Oradea.
- Selectarea oaspeților
- Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în hotel cat si sala de mese , cât și normele de conviețuire socială și cele morale.
- De asemenea, oaspetele HOTEL B4 trebuie să aibă grijă de bunurile proprietatea hotelului lăsate în folosința sa pe perioada cazării. Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul hotelierului să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără niciun preaviz.
- Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea, servirea în restaurant și accesul în HOTEL B4 oaspeţilor în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți oaspeţi. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând HOTEL B4 va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.
- Ne rezervăm dreptul de a evacua din hotel, restaurant ,oaspeții cu atitudine necorespunzătoare.
- Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta oaspeții.
- Nu agreăm: comportamentul necivilizat sau agresiv, manifestări fizice sau verbale obscene, tonul nepotrivit, insultele, hărţuirea fizică, sexuală sau orice abuz fizic sau psihic asupra unei persoane, a oaspeţilor sau a oricărei persoane din ansamblul hotelier.
- Conducerea hotelului poate înceta furnizarea serviciilor către acei oaspeţi care nu respectă Regulamentul Hotelier.
- Băuturi alcoolice
- În cadrul restaurantului sunt interzise aducerea și consumarea băuturilor alcoolice din exteriorul acestuia, fără acordul în prealabil din partea conducerii.
- Restaurantul își rezervă dreptul de a nu mai servi persoanele care sunt în stare de ebrietate sau care deja au consumat băuturi alcoolice în cantități mai mari și devin recalcitrante.
- Servicii oferite
- Oaspeţii cazați în cadrul HOTEL B4 beneficiază de o ofertă preferențială de servicii gratuite și cu plată. În cazul serviciilor cu plată, puteți obține informații suplimentare la recepția hotelului
- Protecția în caz de incendiu
- Siguranța oaspeţilor se situează pe primul loc, de aceea ne-am luat toate măsurile de siguranță și protecție în cazul apariției unui incendiu.
- Nu lipsesc detectoarele de fum din camere, planul de evacuare sau hidranții și extinctoarele de mare capacitate amplasate pe holurile hotelului.
- Sistemul de alarmare împotriva incendiilor este automat și conectat direct la dispeceratul hotelului și la societatea de pază și intervenții. Atenția pentru detalii s-a extins și către căile de evacuare din cadrul hotelului, acestea fiind marcate cu elemente luminoase, alimentate non stop de la surse proprii de energie.
- La cazarea în hotel, solicitați de la recepție informații referitoare la modul de comportare și de anunțare în timp util, în caz de incendiu, precum și de asigurare a salvării în condiții de siguranță pe căile de evacuare.
- După cazare, se studiază planul de evacuare în caz de incendiu (se găsește afişat pe partea interioară a uşilor camerelor de cazare) şi instrucţiunile stabilite de conducerea hotelului.
- Se identifică traseele de evacuare faţă de camera de cazare şi butoanele manuale de semnalizare a incendiilor de pe nivel.
- În cazul în care căile de evacuare sunt blocate sau sunt depozitate necorespunzător materiale combustibile, se informează personalul de la recepţie.
- Cheia sau cartela de la camera de cazare se amplasează în locuri uşor accesibile.
- Se verifică modalitatea de deschidere a ferestrelor.
- Se verifică modul de oprire a sistemului de ventilare şi climatizare a camerei de cazare (în timpul unui incendiu, camera de hotel în care vă aflaţi poate fi inundată cu fum şi gaze toxice dacă nu se întrerupe funcţionarea respectivelor instalaţii).
- Nu recurgeţi la improvizaţii ale instalaţiei electrice pentru alimentarea receptorilor electrici. În situaţia în care observaţi deficienţe în acest sens sesizaţi imediat recepţia hotelului. Nu folosiţi aparate electrice personale neomologate. Nu incercați să remediați singuri defecțiuni sau erori ale aparatelor din hotel.
- Nu introduceţi în clădirea hotelului substanţe inflamabile, explozibile sau toxice.
- Nu fumaţi în cameră.
- În caz de incendiu se au în vedere următoarele reguli:
- – În cazul izbucnirii unui incendiu în hotel, părăsiţi imediat clădirea urmând instrucţiunile din Planul de evacuare afișat sau ale personalului de serviciu.
- – Dacă incendiul este în cameră se va proceda la părăsirea imediată a încăperii, acţionarea butonului de semnalizare şi anunţarea personalului de la recepţie prin telefonul din camera sau telefonul de pe holul hotelului cu apelare directă către recepție.
- – Nu vă întoarceţi pentru a vă lua bunuri personale.
- – Utilizaţi pentru evacuare doar scările de evacuare. Nu folosiţi lifturile, acestea se pot bloca.
- – Dacă incendiul nu este în propria cameră de cazare, se va proceda la părăsirea încăperii, cu condiţia ca acest lucru să poată fi făcut în siguranţă. La părăsirea camerei de cazare, se urmăreşte să fie luată cheia/cartela de intrare pentru situaţia în care incendiul blochează calea de evacuare şi utilizatorul trebuie să se întoarcă în cameră.
- – Pentru a verifica dacă incendiul se manifestă pe coridor, se va proceda la verificarea cu dosul palmei a temperaturii uşii de corespondenţă cu acesta. În situaţia în care uşa este rece, din poziţia aplecat spre pardoseală cu umărul sprijinit de uşă, se va proceda la deschiderea acesteia cu atenţie. Parcurgerea distanţei până la scara de evacuare, în situaţia în care coridorul este inundat cu fum, se realizează din poziţia aplecat sau târâş, avându-se în vedere că zona dinspre pardoseală este mai puţin afectată.
- – În cazul în care coridorul sau scările sunt impracticabile din cauza fumului, trebuie să rămâneţi în cameră, să ţineţi uşa închisă şi să etanşaţi rosturile cu bandă izolantă/scotch sau prosoape ori cearceafuri umede.
- – Se procedează la anunţarea serviciilor de urgenţă la numărul unic de urgență 112 pentru a comunica poziţia în clădire. Aceasta se va semnala şi de la fereastra camerei de cazare.
- – În situaţia evacuării în caz de incendiu a spaţiilor de cazare ale structurilor de primire turistice amplasate izolat, utilizatorii vor lua asupra lor haine călduroase.
- Protecția în caz de cutremur
- Pentru protecţia în timpul producerii unui cutremur puternic se vor lua următoarele măsuri:
- – se va păstra calmul, nu se va intra în panică şi se vor liniști ceilalţi membri ai familiei (copii, soț, părinți) sau oaspeți impacientați;
- – se vor preveni tendinţele de a părăsi camera: puteți fi surprinşi de faza puternică a mişcării seismice în holuri, scări, lifturi, etc.
- – dacă sunteti în interiorul unei camere, hol sau restaurant – rămâneti acolo, departe de
- ferestre care se pot sparge, se va sta înspre centrul camerei (clădirii), lângă un perete. Protejarea se face sub o grindă, toc de uşă solidă, birou, masă sau bancă, din camera, hol sau sala, suficient de rezistente spre a va feri de căderea unor lămpi, obiecte mobile suprapuse, tencuieli ornamentale, etc.
- – pentru evacuare, dupa terminarea mişcării seismice, se vor urma instrucțiunile personalului de serviciu sau ale salvatorilor. Folosiți marcaje verbale (ex. strigăte) sau vizuale (ex. fluturați o pânză albă la geam) pentru a vă face cunoscută prezența în vederea evacuării.
- Clauze finale
- Considerăm că, orice oaspete în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către B4 Hotel (cazare, sala de mese ) are posibilitatea reală de a se informa, și in consecință se poate spune ca a luat cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit.
- Modificări termeni și condiții
- Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către B4 HOTEL fără a se face notificări în prealabil.
- Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut laB4 HOTEL !
- Conducerea,
- HOTEL B4